Image background
Loading...

Ohjattu ryhmäliikunta

Huom! Muutokset ohjelmassa mahdollisia. Tankotanssiin ennakkoilmottautuminen. Ilmottautumiset tekstiviestillä asiakaspalvelunumeroon pe klo 12 mennessä.

Tuntikuvaukset

KehoStep

Helpohkoa askellusta laudalle n. 15min., lihaskunto-osuus n. 35min. ja venyttelyt. Tehokas tunti,sopii kaikille

Pakara+Core

Lämmittely ja askellusta laudalle 20min. Lihaskuntotunti keskittyen reisi-pakara alueelle ja keskivartaloon. Korsetin löytämistä mutta myös kehon liikkuvuuden kehittämistä. Erityisesti vahvistetaan vatsaa ja selkää mutta myös ryhti-ja tasapainolihaksia.

Powerbody

Lämmittely n. 10min. Sykelihaskuntotunti jossa vuorotellen sykkeennostot ja lihaskuntoharjoitukset. Tehotunti kunnonkohotukseen!

Kahvakuula

Tunnilla harjoitellaan kahvakuulan eri liikkeitä ja tekniikoita sekä treenataan koko kroppa vaihtelevalla ohjelmalla. Hauskaa ja hikistä tehotreeniä,sopii hyvin myös miehille

Tehomuokkaus

Sykkeennostot ja lihastreeni vuorottelee. Liikkeet tehdään aikaan joten jokainen voi tehdä oman kunnon mukaan

Kuntonyrkkeily

Tunnilla käydään läpi nyrkkeilyn eri tekniikoita turvallisesti sekä harjoitellaan säkkien,päärynäpallon ym. välineiden kanssa. Niskahartia ongelmat katoavat tällä tunnilla,

kunto nousee ja hiki lentää! Nyrkkeily on kaikenlisäksi kivaa

Toiminnallinen kehonhuolto

(Tulossa)

Tunnilla avataan nivelten liikelaajuutta kineettisten toimintaketjuejn mukaisesti. Kaikille sopivaa kehonhuoltoa. Auttaa vammojen ehkäisyssä ja kuntoutuksessa.

 

Sisäpyöräily

Rasvanpoltto

Lämmittelyn jälkeen tasaisella sykkeellä pitkiä polkuosuuksia pidemmillä palautuksilla. Rp+vatsa tunnilla n.5min. vatsalihasosuus.

Sisäpyöräily Basic

Selkeärakenteinen keskiraskas tuntikokonaisuus, joka sopii kaikille. Tunnilla voit itse säädellä
kuinka tehokkaan harjoituksen haluat. Tasamaalla alkulämmittely, jonka jälkeen seuraa
kaksi työosuutta loivasta ylämäestä jyrkempään, ja intervalleina tullaan mäki alas. Työosuuksien välissä verryttelyä. Tunti päättyy kevyeen venyttelyyn.

Tankotanssi

Tankotanssi on tehokas kuntoilumuoto, joka kehittää voimaa, notkeutta, tasapainoa ja kehonhallintaa. Lajin juuret löytyvät sirkusmaailmasta, jossa se on näyttävä akrobatialaji. Tankotanssi on todella hauska ja suosittu liikuntamuoto, joka sopii kaikille iästä, pohjakunnosta tai liikuntataustasta riippumatta. Oikealla tekniikalla suoritetut liikkeet ovat helposti opittavissa, joten harjoitellessa pääset nopeasti kokemaan onnistumisen elämyksiä. Tankotanssin välineenä käytetään lattiasta kattoon ulottuvaa tolppaa.

 Tankotanssin alkeet(60min.)

Alkulämmittelyn jälkeen harjoitellaan tankotekniikkaa,joka pitää sisällään sekä pyörähdys että kiipeilyosiot. Lopuksi tehdään lyhyet palauttavat venyttelyt. Tankotanssin alkeet sopii aloittelijoille.

Tankotanssin jatko (70min.)

Alkulämmittelyn jälkeen harjoitellaan tankotekniikkaa, joka pitää sisällään sekä pyörähdys että kiipeilyosiot. Tunnilla tehdään pidempiä liikesarjoja ja tutustutaan astetta haastavampiin voimaa ja notkeutta vaativiin liikkeisiin tangolla. Tankotekniikka 2-3 sopii lajia jo harrastaneille.

 

Varusteet

Jotta saat kitkaa ihon ja tangon väliin kiipeillessä, laita tunnille jalkaan lyhyet shortsit. Shortsien päälle on hyvä pukea pitkät urheiluun sopivat housut lämmittelyn ja jäähdyttelyn ajaksi. Tunneilla voit harjoitella joustavilla tossuilla tai paljain jaloin. Voit ottaa mukaan myös säärystimet. Yläosaksi kelpaa esimerkiksi t-paita tai treenitoppi. Käsikorut on hyvä riisua tunnin ajaksi ja kannattaa välttää rasvaamasta ihoa juuri ennen tankotuntia. Muista ottaa tunnille mukaan myös pieni pyyhe käsien ja tangon kuivaamista/pyyhkimistä varten.

Ohjattu ryhmäliikunta

Huom! Muutokset ohjelmassa mahdollisia.Tankotanssiin ennakkoilmottautuminen.Ilmottautumiset tekstiviestillä asiakaspalvelunumeroomme.