Image background
Loading...

Ohjattu ryhmäliikunta

Huom! Muutokset ohjelmassa mahdollisia. Tankotanssiin ennakkoilmottautuminen. Ilmottautumiset tekstiviestillä asiakaspalvelunumeroon pe klo 12 mennessä.

Tuntikuvaukset

KehoStep

Helpohkoa askellusta laudalle n. 15min., lihaskunto-osuus n. 35min. ja venyttelyt. Tehokas tunti, joka sopii kaikille.

Power

Tehokas lihaskuntotunti, jossa käytetään välineinä tankoa, levypainoja sekä step-lautaa.

Tunti koostuu alkulämmittelystä, lihaskunto-osuudesta sekä venyttelyistä. Tunti ei sisällä askelsarjoja ja jokainen tekee treenin oman tason mukaan. Tule mukaan haastamaan ja vahvistamaan kehoasi juuri sinulle sopivalla tasolla.

Kahvakuula Basic

Monipuolista, hauskaa ja ”army”-henkistä tehotreeniä koko kropalle! Perusliikkeitä ja sykettä nostattavia työosuuksia, joista selviää varmasti niin aloittelijat kuin kokeneemmatkin treenaajat. Pystyt itse säätelemään, millä vastuksella liikkeet suoritat ja vastusta on mahdollista vaihtaa, jopa kesken sarjan tarvittaessa. Tekniikan ja kuntotason ehdoilla edetään koko tunti läpi. Tunnin lopuksi venytellään kevyesti ja annetaan kehon rentoutua onnistuneen treenin jäljiltä.

Tehomuokkaus

Sykkeennostot ja lihastreeni vuorottelee. Liikkeet tehdään aikaan joten jokainen voi tehdä oman kunnon mukaan

Sisäpyöräily 50`

Lämmittelyn jälkeen tasaisella sykkeellä pitkiä polkuosuuksia pidemmillä palautuksilla. Rp+vatsa tunnilla n.5min. vatsalihasosuus.

SpinnBall (Uutuus!)

Selkeärakenteinen keskiraskas tuntikokonaisuus, joka sopii kaikille. Tunnilla voit itse säädellä kuinka tehokkaan harjoituksen haluat.

Spinn 30`sisäpyöräily

Tasamaalla alkulämmittely, jonka jälkeen seuraa
työosuus loivasta ylämäestä jyrkempään, ja intervalleina tullaan mäki alas. Työosuuden jälkeen verryttelyosuus, jolla valmistaudutaa Ball-osioon.

Ball 30`

Palloakrobatiaa ja lihaskuntoa kohottavia liikkeitä monipuolisesti pallon kanssa. Pallon kanssa harjoitellessa pääset harjoittamaan niin tasapainoa, kehonhallintaa, liikkuvuutta, keskittymistä kuin lihaskuntoakin.

Herätä sisäinen lapsesi ja tule mukaan tunnille! Askel askeleelta – kohti tasapainoa ja mielenhallintaa.

 

 

Tankotanssi

Tankotanssi on tehokas kuntoilumuoto, joka kehittää voimaa, notkeutta, tasapainoa ja kehonhallintaa. Lajin juuret löytyvät sirkusmaailmasta, jossa se on näyttävä akrobatialaji. Tankotanssi on todella hauska ja suosittu liikuntamuoto, joka sopii kaikille iästä, pohjakunnosta tai liikuntataustasta riippumatta. Oikealla tekniikalla suoritetut liikkeet ovat helposti opittavissa, joten harjoitellessa pääset nopeasti kokemaan onnistumisen elämyksiä. Tankotanssin välineenä käytetään lattiasta kattoon ulottuvaa tolppaa.

Tankotanssin alkeet(60min.)

Alkulämmittelyn jälkeen harjoitellaan tankotekniikkaa,joka pitää sisällään sekä pyörähdys että kiipeilyosiot. Lopuksi tehdään lyhyet palauttavat venyttelyt. Tankotanssin alkeet sopii aloittelijoille.

Tankotanssin jatko (70min.)

Alkulämmittelyn jälkeen harjoitellaan tankotekniikkaa, joka pitää sisällään sekä pyörähdys että kiipeilyosiot. Tunnilla tehdään pidempiä liikesarjoja ja tutustutaan astetta haastavampiin voimaa ja notkeutta vaativiin liikkeisiin tangolla. Tankotekniikka 2-3 sopii lajia jo harrastaneille.

Varusteet

Jotta saat kitkaa ihon ja tangon väliin kiipeillessä, laita tunnille jalkaan lyhyet shortsit. Shortsien päälle on hyvä pukea pitkät urheiluun sopivat housut lämmittelyn ja jäähdyttelyn ajaksi. Tunneilla voit harjoitella joustavilla tossuilla tai paljain jaloin. Voit ottaa mukaan myös säärystimet. Yläosaksi kelpaa esimerkiksi t-paita tai treenitoppi. Käsikorut on hyvä riisua tunnin ajaksi ja kannattaa välttää rasvaamasta ihoa juuri ennen tankotuntia. Muista ottaa tunnille mukaan myös pieni pyyhe käsien ja tangon kuivaamista/pyyhkimistä varten.

 

Kuntonyrkkeily

Tunnilla käydään läpi nyrkkeilyn eri tekniikoita turvallisesti sekä harjoitellaan säkkien,päärynäpallon ym. välineiden kanssa. Niskahartia ongelmat katoavat tällä tunnilla, kunto nousee ja hiki lentää! Nyrkkeily on myös äärettömän hauskaa! Tunnille tutustujat – laittakaa rohkeasti viestiä tunnin ohjaajalle Kimmolle p. 0505930724.

Ohjattu ryhmäliikunta

Huom! Muutokset ohjelmassa mahdollisia.Tankotanssiin ennakkoilmottautuminen.Ilmottautumiset tekstiviestillä asiakaspalvelunumeroomme.